شباب روش طحن

اغانى افلام برامج العاب كل ما هو جديد فى عالم الانترنت

دخولالبوابةالتسجيلالرئيسية

شاطر | 

نسيانك صعب بس مش مستحيل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mr.kemo
مشرف القسم الادبي
مشرف القسم الادبي

ذكر
المكان : بلاد الله واسعة
الوظيفة : مبرمج ودعم فنى
الهواية : تطوير المنتديات

مُساهمةموضوع: نسيانك صعب بس مش مستحيل   الخميس نوفمبر 01, 2007 8:40 pm

حبيبي...كنت فرحتي وبعت وخدت فرحتي...ياعمري...عشتلك عمري ونسيت وسرقت عمري...اناليه بعيشلك ؟؟؟مش من حقي اعيش لغيرك؟لااااااااااااااااا انك مجرد ماضي ذهب وسيبتلعه النسيان بارادتي امحيك حتى من صفحة الذكريات وبحبي ساجد الانسان الذي يريحني من الآهات ...انك اقل كثيرا من ان تكون احد فروع شجرة العشاق فقد استطعت الاستغناء عن الحب وبادرت بالفراق...لا لن ابحث عن اعذار ثانية حتى استمر في حبك،لا لن اعود اليك ثانية واجرب هذاالذي يسمى عذاب عشقك...انني جعلت نفسي اسيرة قلبك وتحت حكمك ولكن لا اين ارادتي ...اعترف اني احببتك لا بل عشقتك وتحملت جميع آلامك ولكن كل هذا لمن ؟لك؟لا انك لاتستحق ان تكون بين افكاري انني استيقظت واخذت قراري سافوق من احلامي وابتعد عن اوهامي...اشكرك على انك جعلتني اجرب الحب في جميع اوقاته في حلوه ومره ولكنني انسان افكر قبل ان يدق قلبي ،احكم عقلي قبل ان اتوهم بحبي .لا لن اعيش ضعيفة لقد خلقني ربي قوية وساظل قوية واتغلب عليك...(حبيتك جرحتني،عشقتك دبحتني ،طب ليه قلت بتحبني؟سامحتك عاقبتني ،حميتك من العذاب رمتني في الام زماني وقلت انك عايش عشاني بس طلعت اناني انسان من عالم تاني عالم الحب عنده اغاني كلام بيتقال ويتنسي اللي بيحب فيه بيتنسي واللي بيضحي فيه بيتنسي والضعيف فيه بيندبح هجرب اعيش في عالمك فترة ولكن معك انت فقط ساريك ماجعلتني اجربه واجعلك تتاكد من ان نسيانك قريبا قديكون كان والحب فهو ملكا لعقلي وقلبي فهوسيدق بحكم عقلي بحبك وانت بتحبها ماانت زيك زيها كنت معايا واتشدتلها .بتحبها؟لا انت مجرد شخص قاسي بيحب اللي ناسي وينسى اللي فاكر مش هقبل اكون زيك مش بعرف احب زيك لا اناجوايامشاعر تكفي الكون وكنت في حبك زي المجنون وبقاءي لك من الجنون...روحلها حسسها بحبك،روحلها وكمل معاها كدبك وزي مانسيتني هنساك وهنسى كمان انك يوم كنت حبيبي..هعيش لنفسي واناونصيبي لولقيت اللي يستاهل حبي هحبه واكمل معاه ولومالقيتهوش هعيش على ان الحب عدمه هودواه وانت لا لااذكرك ثانية فانك اقل من الاحساس فانك طفل ذليل بين الناس ستشعر بي يوما وتتذكرني وتعود الي ووقتها ساكون قداغلقت بابي وكتبت عليه(ممنوع دخول حدمش فاهم معنى الحب)وانت صعب عليك تعيش تجربة الحب لانك ماجربتش دق القلب وبحبها ستذوق الآلام مع نسيانها اياك...عارفة ان نسيانك صعب بس مش مستحيل هعيش لكرامتي قبل قلبي وهنسى الماضي الطويل انني قدتعلمت منك القسوة فاشكرك ..انت اضعف مني وهييجي اليوم اللي تعرف فيه انك ضيعت حبك الوحيد اللي غيرك بيتمناه،هتندم انك بعدت عني وهتعرف يوم انك قبل قلبي جرحت قلبك وحبك هتناساه...الصعب سهل واللي سبق وحسيته من حقي اني ابقى دلوقتي نسيته احبك ولااريدك سانساك وتجدني لااشعر بك من الاساس ...

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.xb4s.com
بحن تاني
روش طحن
روش طحن

انثى
المكان : في بيتنا
الوظيفة : طالبه
الهواية : بفكر في اللي ناسيني

مُساهمةموضوع: رد: نسيانك صعب بس مش مستحيل   الأحد نوفمبر 04, 2007 12:35 am

ميرسي ليك اوي بس اعتقد مكانه في الشعر هيكون احسن
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.masrawy.com
mr.kemo